Oblíbené filmy (10)
Interstellar (2014)
Avatar (2009)
Saw 2 (2005)
Hospoda Na mýtince (1997)
Jurský svět (2015)
Gravitace (2013)
Film, který rozhodně není pro každého. Mě zaujal zejména kvůli nádherným záběrům a věrně podané fyzice ve vesmíru. Překvapila mě Sandra Bullock, která v tomto filmu ukázala, že zahraje prostě úplně všechno. Přestože film má jednoduchý děj, vcelku odsýpá a člověk se nenudí. Záběr, kdy vybuchuje vesmírná stanice bez zvuku je naprosto strhující. Grády tomu přidávají ještě extrémně dlouhé záběry (až 17 minut).
Kingsman: Tajná služba (2014)
Počátek (2010)
Pelíšky (1999)
LEGO® příběh (2014)
Úžasně jsem si zavzpomínal na své dětství a na dlouhé hodiny strávené s touto legendární hračkou. Nevěřil jsem, že se dá z lega vytvořit film který bude jak pro děti, tak pro dospělé. A ejhle ono to jde. A nejen že to jde, ale ono je to i naprosto AWESOME. Skvělý příběh, skvělá animace, skvělý humor. Prostě není tomu, co vytknout.