Poslední recenze (19)
Oktopus (2023) (seriál)
Jsem spoko. Některý případy slabší, ale docela bych řekla, že seriál i gradoval. Další z dobrých českých kriminálek, herecký obsazení super. U mě dobrý.
Coco (2017)
Už jsem tu pohádku viděla asi stokrát a vždycky u ní brečím❤️
After: Odloučení (2023)
No...ano,byla jsem v kině, protože jsem četla knihy. Poslední film nejhorší, zbytečnej. Natalia krásná, tak aspoň něco!