Poslední recenze (63)
Noční hra (2018)
Iné pičoviny tu majú lepšie hodnotenie, takže 5*
Wonder Woman 1984 (2020)
Tou multikultisračkou musia dojebať už každý film, blonďák beloch má čiernovlasého šikmookého synčeka, bľjať, suka! :D
Trojí hranice (2019)
Keďže to tu hodnotia zase polokokoti, intelektuáli a romantické piče, má to nízke hodnotenie, musím dať 5*. Dobrý akčný napínavý film, žiadna rozprávka.