Recenze (769)
Keanu Reeves - Mesiáš z Matrixu (2022) (TV film)
Keanue Reevese mám rád,toto je průměrný dokument o jeho kariéře. Nicméně rvalo mi uši,když jsem slyšel výslovnost slova "Mejtrix" a oči mě boleli, při čtení slova "režisérka" při rozhovoru s Wachowskim(ještě jako mužem) .
Voyagers - Vesmírná mise (2021)
Pán much ve vesmíru.
All My Friends Hate Me (2021)
Ani horor,ani komedie. Spíš takový stihomamný drama.
Playing Doctor (2015)
Dost černý humor. A mě se to líbilo.
Penny Dreadful (2013)
Černokomediální kraťas. A mě se to líbilo.
Penny Dreadful (2014) (seriál)
Orvní dvě série ušly. Nicméně tu třetí zřejmě psala nějaká zhrzená feministka nebo co. Prostituky pořád naříkají,že šoustají za peníze. Piňdouři jim nevoní,ale penízky jo.
Zpívánky (1984) (pořad)
Já v tom vidím celkem národní a vlastenecký počin. Dnešní děti spoustu lidových písní už ani neznají. Podobný pořad by se v dnešní době celkem hoidil.
Na pivo do první linie (2022)
Nečekal jsem,že to bude takhle dobrý. Válka ve Vietnamu z trochu jiné perspektivy.
Projekt minulost (2015)
Ten film není špatnej,ale hrozně mě sral ten vyžranej namachrovanej týpek.
Medvěd (2022) (seriál)
To byla ale komedie panečku! Ne,je to spíš drama,který je zde ale nadhodnocený. Neříkám,že je to špatný,ale čekal jsem daleko víc.