Recenze (288)
Vlak do Pusanu (2016)
Jo, docela slušná vyvražďovačka ve velkém. I dobře natočeno, prostě stylovka. Kdo má rád zombie apokalypsy, přijde si určitě na své :-)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Tarantino umí jednu úžasnou věc, zaujmout diváka, jedině on mě vždycky přilepí k obrazovce, že fakt dávám pozor a jeho filmy prostě žeru. A další věc, co mě u něho neskutečně baví je, jak umí nenaplnit divákem očekávanou věc, prostě scéna k něčemu jednoznačně svádí, všichni v kině to čekají a onoooo se to prostě nestane :-) Ale tohle byla fakt pecka...
Blade Runner 2049 (2017)
Pomalé a rozvleklé, žádná pořádná akce, spíše nuda...
Avengers: Infinity War (2018)
Naprosto dech beroucí akce od začátku do konce.
Sebevražedný oddíl (2016)
Nevtipnej shit scénářem snad horším než slunce seno :-/
Wakefield (2016)
Fakt divný konec....
Skvrny od trávy (2017)
No celkem nuda, nic překvapivého, scénář i zápletka spíše plitká. Ale aspoň to mělo depkoidní atmosféru, což k tomu sedělo.
Pustina (2016) (seriál)
Naprosto výborné, depresivní atmosféra chudého severu, kde ze všech sil bojuje starostka o zachování vesničky pustina, kterou chce zbořit těžební gigant, který proto dělá, co může. Velmi dobrá kriminálka se vším všudy, kdy do konce seriálu netušíte, kdo a z jakého důvodu zavraždil mladší dceru starostky....a pak že v ČR nenatočíme dobrý seriál...
Zrcadlení (2015)
Hrozná nuda o ničem, fakt peklo...
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Už prosím další dojení peněz z Hunger games nééé. Více utrápeného obličeje Katniss a otravného ksichtu Petta už nedám. Dík! Ty jo, asi fakt stárnu, ale tohle si fakt více než 2* nezaslouží.