Poslední recenze (104)
Jako v bavlnce (2020)
Ano, místy na hraně, přehnané a občas skoro nepochopitelné, ale jinak velmi chytlavé, jak téma, protože víme, že starší lidi bývají dost naivní a nechají sebou manipulovat, když se proti nim objeví vypočítává mrcha s vzhledem a veřejným vystupováním sladké a starostlivé ochránkyně, ale holt občas je i mezi babičkami nějaká ta mrška, ještě když k tomu má mafiánského synka a už to jede.
Krev a zlato (2023)
Nejdřív se to tvářilo jako klasické drama z konce druhé světové, ale pak seto začalo zvrhávat v místy černou/satirickou komedii, německé drama podkreslené rytmem hudby z amerických westernů, občas jsme se zasmáli vážně míněným scénám, když mladá farmářka kosila vojáky snad líp, než vojáci sami, kde na jednu stranu střílí smaopaly nekolik chlapů a nikdo netrefí a hrdina samozřejmě ruční pistolí trefí hned... Ale to nijak neubralo na tom, ze to velmi, velmi připomínalo Tarantina 😄 Takže za mě solidní zábava plná krve, hlášek a nadsázky
Batman (2022)
Já jsem nadšená. Pattinson mě příjemně překvapil už ve snímku Tenet a tady si to moje hodnocení ještě podtrhnul. Návrat k temné, ponuré, trochu táhlé verzi se mi líbí moc. Celkově je děj místy vleklý, ale v celku to pak působí ještě lepším dojmem.