Recenze (175)
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Velmi překvapen. Není to na plný počet hvězd, ale nemá to daleko. Výborné herectví, po výtvarné stránce pěkné, ale né na efekt (Avatar). Režie dobrá, kamera mě nevadila. Nestrácel jsem se v ději. Toma hrálo více herců(víme proč) což je zajímavě spestřující plus.
Mistři hrůzy (2005) (seriál)
Nic moc. Jen vraždění není horor.
Ninja Assassin (2009)
Jsem zklamán. Některé scény jsou na 4 hvězdy, některé na dvě, a pak na jednu. Dám tedy 3* spíš 2/3*
Božský Evan (2007)
Překvapivě né tak hrozné. Docela jsem se pobavil.
Sherlock Holmes (2009)
Mezi 4-5 * Zajímaví směr, herci potěšili, zápletka dobrá - pokračování bude určitě následovat, trochu jsem se ztrácel v ději než jsem si zvykl, Technicky kvalitní, pochvala za kameru a střich i stylizace.
Případy detektiva Murdocha (2008) (seriál)
1 díl a zatím 4
Jean-Michel Jarre Destination Docklands (1988) (koncert)
Bravoo!
Veřejní nepřátelé (2009)
Zajímavý gangsterský počin. Kamera mě vůbec nevadila. 90%
Na plný plyn (2000) (seriál)
Šlápněte na brzdu...
Věc (1982)
Hudba jedna hvězdička(mám pro ennia Morriconeho slabost). Příběh 3 hvězdy: není to dnešní klasický horor, který je jen o baf litry krve kilo střev - mrtvej (možná) za to jsem rád... ale drsná atmosféra, která se může navodit i normálníma záběrem. Horor není moje parketa. ps. herci průměr.