Poslední recenze (10)
Noční běžec (2015)
Typicka Neesonovka a pre fanusikov tohto herca povinnost. Po uvodnom zoznameni sa s postavami prichadza sled udalosti ktore dostavaju Jimmyho a jeho syna do nezavideniahodnej situacie. Necakajte nic prekvapive,dej plynie priamociaro. Neprinasa nic nove, z Neesonoviek sa mi viac pacili Unknown a originalitou aj Non-stop. Za zmienku stoji kvalitna kamera,ktorej nabehy mi v istych scenach posteklili zaludok.
Fargo (1996)
Velmi specificka kriminalka s jednoduchou zapletkou,ktora sa vyvinie do necakane brutalnych rozmerov alebo Ako jedno zle rozhodnutie vie nastartovat seriu absurdnych udalosti. Co cakat ked si objednate na unos vlastnej zeny hlupeho valibuka a smiesneho, nie nejako specificky ale len tak vo vseobecnosti smiesneho, chlapika. Esteze je nablizku policajtka ako z inej planety,ktora s pokojom anglicana a nechapavym vyrazom vsetko vyriesi.
Kmotr (1972)
Skvela kniha,film ma az tak neoslovil. Na moje prekvapenie som sa pri jeho pozerani celkom nudil. Vela scen,ktore boli napinave v knihe, sa vo filme udiali velmi rychlo a pre mna nezachytili tu atmosferu a napetie,ktore som prezival pri knihe.