Oblíbené filmy (7)
Karamazovi (2008)
Velmi originální propejení divadla a filmu. Divadelní linie je naprosto ohromující, stejně jako skvělé výkony herců, mužskou část herců znám, ale velkým překvapením pro mě byly Lenka Krobotová a rozhodně Michaela Budinková, kterou jsem zahlédla jen v reklamě na Ulici. "Reálný" děj kolem představení mě nebavil tolik jako představení samotné, ale přesto musím dát plný počet.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Zcela zasloužených všech 5 oskarů, a možná měli dostat všichni blázni oskara za své výkony, úžasný film.
Requiem za sen (2000)
Herecký výkon Ellen Burstyn...a to prej roli původně nechtěla vzít. A ten závěr. Výborný film.
Trainspotting (1996)
Klasika. Jeden z nejlepších soundtracků.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Jak tu již mnozí psali, Pulp Fiction je Kultovní film, každý ho zná, každý ví co příjde, ale pokaždé si ho pustí znova a znova. A soundtrack ten už mám roky nahraný ve sluchátkách a nikdy se mi neoposlouchá.
Čtyři pokoje (1995)
První povídka mě vůbec nebavila, druhá nějak zvlášť také ne, ale ty 4* musím dát za poslední dvě povídky, které bych si mohla pouštět pořád dokola a dokola.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Výborný scénář, skvělé výkony herců, mě v křesle celých 90minut drželo s napětím, zda nakonec porotce číslo 8, přesvědčí většinu o tom, že by se měli nad svým rozsudkem poslat možného neviného na smrt, zamyslet a svůj postoj přehodnotit.