Oblíbené seriály (7)
Simpsonovi (1989)
Sex ve městě (1998)
Když na prima love skončí poslední řada, pustí hnedka znovu první a já jsem za to ráda. Na tyto 4 dámy a Carrien šatník můžu koukat pořád dokola.
Teorie velkého třesku (2007)
Výborný seriál, vtipné dialogy, Rajeshuv přízvuk, baví mě i styl oblékání, každého z nich. Pozdější série, kde si Penny udělá nejlepší kámošky z Bernadette a Amy jsou ještě lepší. A když už Sheldon konečně prohlásil, že možná někdy v budoucnu bude mít fyzický kontakt s Amy, nemůžu se pokaždé dočkat nového dílu :-) Vážně seriál u kterého se nahlas zasměju.
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Z počátku jsem himym sledovala s nadšením, ale postupem času to začíná být únavné, zdlouhavé, chvílemi i dost nudné. A série, kde už scénáristé neměli co dát, ale za každou cenu chtěli oddálit odhalení Tedovy budoucí manželky, a do každého dílu nacpali "muzikál", tak k těm už nemám ani co dodat. Himym sleduji poctivě dál, ale spíše ze zmiňovaného důvodu, kdy už konečně Ted práskne božskou. Tím ale nechci zhazovat zbylou čtyřku, jsou i momenty, kdy se stále bavím jako u prvních dílů.
Black Books (2000)
Miluji britský humor. Výborný seriál.
Ajťáci (2006)
Zoufalé manželky (2004)
Škoda, že už jsem shlédla všechny série.