Recenze (39)
Lesní jahody (1957)
asi nejlepší bergman, film o lidské samotě - nejdená se o bilancování, ale uvědomnění si samoty, neschopnosti milovat a být miován
Pohádka o hvězdném chlapci (1983) (TV film)
nádherná hudba alexeje rybnikova. možné shlédnout na megogo.net/ru
Poutnice ze Sans-Souci (1982)
online možné shlédnout na - http://kinobank.org/movie/6366/ - ale teda v ruštině
Leonor (1975)
Jak může někdo vzpomínt na mrtvou Liv Ullmann(nic proti), když má v posteli sexy Ornellu Muti?!
Kdo chce zabít Jessii? (1966)
dnes je čtvrtek! skvělá Dana Medřická
Šifra mistra Leonarda (2006)
tolik náboženských blábolů najednou se hned tak nevidí
Trojitý kříž (1966)
Jako vždy náherná Romy Schneider.
Mado (1976)
Scéna s Romy je opravdu nejlepší, i když trvá krátce
Nevěra (1956)
Irena Kačírková snad není nikde tak krásná, jako v Nevěře a noční scéna s "unavenou a přesycesou" sekretářku M.Vášovou je opravdu skvělá - a ono to neni tak neaktualní, neschopný, ale kádrově odpovídají vedoucí, zatímco ti schopní jsou démoni a musejí se odstranit, reálné až je to k pláči
Podzimní sonáta (1978)
jeden z nejlepších bergmanů, když jsem film viděl poprvé, tak jsem chápal liv ullmann, ale postupně jsem se přiklonil spíše k ingrid