Recenze (143)
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Vlastne mi vadili iba 4 veci, a to prestrelená stopáž, 4 hodiny je absolútne mimo, pomer strán 4:3 je fail, čo som to mal pozerať na crt telke? Ďalej neherec Ezra Miller, ktorý bol v každej scéne otravný a predčil by ho bez problému aj seriálový Flash. Nakoniec Jared Leto ako Joker, to je kapitola sama o sebe, chvalabohu že tam bol iba dve minútky. :)
Cherry (2021)
Nebyť spomaľovačiek, ktoré mi už liezli na nervy, tak má film s prehľadom pod 2 hodiny. Potom by to bolo aj na 4 hviezdy, teraz som skôr niekde medzi.
Silicon Valley (2014) (seriál)
1. Séria 6.5/10, 2. Séria 8/10, 3. Séria 7.5/10, 4. Séria 6./10, 5. Séria 5.5/10, 6. Séria 6/10
WandaVision (2021) (seriál)
6/10
Pozůstalí (2014) (seriál)
1. Séria 6.5/10, 2. Séria 6/10, 3. Séria 7/10
Godzilla II Král monster (2019)
Tomuto filmu nepomohla ani 4K HDR verzia...
Threat Level Midnight: The Movie (2019) (TV film)
Pre fanúšikov Office US povinnosť.
The Morning Show (2019) (seriál)
1. Séria 7/10
The Morning Show - Místo u stolu (2019) (epizoda)
Apple by mal brzdiť a moc nepoužívať výraz "sweatshops". If you know what I mean ;).
Ted Lasso (2020) (seriál)
1. Séria 6.5/10