Recenze (37)
It's a Wonderful Knife (2023)
odporní herci, plno buzerantů a lezeb, myšlenka možná zajímavá ale ta korektnost která postupně zabíjí celou kinematografii je v tomhle pseudofilmu dovršena opravdu do dokonalosti. Třešničkou je lezba s nějakým fekálem přes půl obličeje. Velice odporná záležitost, která má dost velkou šanci získat Oscara ( je jedno za co). Zvládl jsem 28 minut, které už mi nikdo nevrátí.
Transformers: Probuzení monster (2023)
tahle sračka je cílená na černošské publikum...neskutečná kravina
M3GAN (2022)
něco mezi sračkou a ztracených 100min. života... parodie na Chuckyho
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Až na ty tři zbytečný hvězdy verbaluv komentář naprosto vystihuje tuhle sračku. A pro ty ťulpase co opěvujou gore a návrat ke starým slasherum...i ty měly oproti téhle parodii sympatické herce a smysl dávající děj.
Tím tvrdší je pád (2021)
od negra, o negrech pro negry...sračka
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Jak tuhle sračku, kde herci přehravají, námět, který by se vcuknul do 1 hodiny, mohou lidé tak nadhodnotit. Chápu, že 12ti leté děti z toho uchcávaj, protože to letí na tiktoku... ale kurva lidi tohle je strašná blbost
Candyman: Ďábelský přízrak (2021)
Jako film je to extrémně nudná ztráta času, jako pokračování serié je to ostuda, ale je to krásná pocta Floydovi a všem americkým utiskovaným černochům. A teplej negr ve vedlejší roli splnil kvóty.
Rychle a zběsile 9 (2021)
Pokud by nějaký masochista hledal tu největší a nejvíc nesmyslnou kravinu...tohle je ten pravý "film".
San Andreas (2015)
pet hvezd za par zaberu na kozy od Daddario, zbytek filmu sracka
Rychle a zběsile 7 (2015)
Ronda Rousey se tváří jako prdel (10 filmů jeden výraz), Vin Diesel zvedá auta, a Jason Statham se umí teleportovat.... to byla ale sračka