Recenze (136)
Narušitel (2019)
Není autor Balda spíše příbuzný s tím z SPD co kácel stromy na ty koleje?Možná ne,ale asi taky nebude uplně v pořádku když vytvořil tohle!
Staříci (2019)
Škoda že se panu Raichlovi nepovedlo to co Šmícovi ve filmu a skutečný Karel Vaš nedostal to jediné co si za své činy zasloužil a to kulku do hlavy!
Kruhy (2013)
Těžká látka s kterou se Golubovič popral s bravurou.Veterán Berček jako vždy skvělý a není sám!Sonda do nitra postav až mrazivá a to skoro bez zbytečných dialogů.Přišrubovalo mě to do sedačky,za mě jasných 5!
Anna (2019)
Solidní špionážní akčnák,skvělá Helen Mirren v roli KGB babky a Sasha Luss opravdu nejvíc štáva!Akční scény z restaurace a z utěku zákadny KGB působí až trapně a nebo to byl všechno Matrix :D.Tří hvězdičkový stín tento film u mě rozhodně nepřekročí!
Bratrstvo pěti (2020)
Napadá mě co řekl Colin Farrell V Brugách: " Dobrý to není,ale ani ne uplně na hovno...něco jako Tottenham! " :D Jinak myslím že jako dost až překonbinované,to čekání na další kvalitní film o Vietnamské válce je už dost dlouhé!
Joker (2019)
Naprosto geniální Joaquin Phoenix,troufám si říct že jeden z nejlepších hereckých výkonů který jsem ve svém životě viděl.Jen si říkám,že to muselo být draze vykoupeno na jeho psychickém zdraví.
Než skončí válka (2019)
Příběh o špinavém stínu nacionalismu,který staví jednoho starého muže na rozcestí názorů!Filmová kvalita,ale dějové zvraty nula...
Narušitel systému (2019)
Příběh o takové jedné moc hodné a roztomilé holčičce! :D
Spacewalker (2017)
Nebýt té klasické Ruské propagandy prvních 40 minut,byl by to nadprůměrný film!Smyšlené hlášky Koroljova typů "Náš národ musí mít pouta,jinak by se rozbil na padrt" jsou cynická a urážlivá vůči tomuto geniovi své doby(Koroljov byl odsouzen na 10 let v gulagu)!Jinak opravdu kvalita se vším všudy,šel bych s hodnocení výš ale hold kluci z Ruska se pořád ještě učí.
Můj život s Canadiens (2009)
Filmařsky bída ale jako velkému fanouškovi Habs a Saka Koiva mi to bylo ukradené!