Recenze (4 257)
Hlava rodiny 2 - Tatínek nebo dědeček? (1995)
Zhruba tak stejně dobré jako první díl, ale musím uznat, že celý film drží jen Diane Keaton.
Smrt černého krále (1971)
Stará klasika, podívat se podívám jednou ale že by to byl nějakej super film to rozhodně ne..
X-Men: Poslední vzdor (2006)
Zatím nejlepší díl podle mě, uvidím co přinesou poslední dva..Perfektní efektově založený film, s krásným dějem a občas i dobrým vtípkem :)..PS: to prostředí je úžasné..
Podfu(c)k (2000)
Od tolikaprocentního filmu jsem čekala mnohem víc,a samozřejmě jsem to nedostala..Každopádně Brad Pitt byl famozní, krásný střih, hudba nic moc mohla být lepší..NORMÁLNÍ průměrný film, který nemá vůůbec nic navrch.
Hráči se smrtí (1990)
Takže jsem se překonala ke shlédnutí dalšího hororu. Eště že to nebylo nadvakrát moc strašidelné. Téma bylo luxusní, herci zahráli naprosto perfektně. Krásný film, který mi dlouho zůstane v hlavě. Délka v tomhle případě vůůbec nevadí..
Spartakus (2004) (TV film)
Bohužel pouze 3* , víc si film nezaslouží. Masky byly úžasné ale to je tak vše. Zbytečně katastrofálně moc natáhlé, příběh halabala. Koukali jsme ve škole, sama bych si to určitě nepustila. Teď už vůbec ne :) .. Jen bych snad pochválila eště vzhled hlavního herce :D)
Sestry v akci (2000)
Ale jo nebylo to tak zlé, nato že je to americká "komedie" s Olsenkama v hlavní roli. Zasmát jsem se zasmála sice jen občas, ale 3* slabé dám. Takovej dětinskej naivní film..
Sestry na Bahamách (2001)
Jedna hvězdička za odvahu natočit takovou krávovinu a za podobu Olsenek.
Pět dětí a to (1991) (seriál)
Slabší než film, ale beru v potaz rok natočení, a tudíž že to není žádná hitparáda..Vždy mě díly bavily, shlédnuté to mám 100x dokola :)) jsem spokojená ale film je mnohem mnohem lepší..
Žraloci útočí (2005) (TV film)
Já na tenhle film dojela náhodně kdysi hodně dávno, ale bavil mě velmi. Viděla jsem ho mooockrát dokola a je to jeden z mála filmů, kde mi nevadí tématika se žraloky. Herci byli sympatičtí a nato, že žádné světové jedničky, tak zahráli perfektně..