Oblíbené filmy (10)
Requiem za sen (2000)
Lidské, kruté, depresivní, skvělé! Prostě film, kterému nic nechybí!
Valkýra (2008)
Pro mě jeden z nejlepších filmů z válečnou tématikou, už jen možná díky tomu, jak se tvůrcům podařilo skvěle vystihnout psychologickou stránku postav. Skvělá rekonstrukce této události, která mohla mnohé změnit...
Matrix (1999)
Na plné čáře nejoriginálnější a nejlepší sci-fi všech dob. Akční filmy mě navíc příliš neoslovují, ale tahle kombinace akčního sci-fi se skvělým nápadem prostě jako celek nemá chybu.
Dopisy z Iwo Jimy (2006)
Japonci byli opravdu fanatičtí magoři. Ale statečnost a zarputilost by se jim neměla upírat. Výborný film o obraně posvátné "brány" do Japonského císařství.
Fontána (2006)
Fontána je výborně zpracované filosofické dílo o životě, lásce a smrti, se kterým si Darren opravdu pohrál. Audiovizuální orgie, geniální scénář a režie, skvělé herecké výkony, opakující se sekvence, hudba Clinta Mansella, bez které by Fontána nebyla Fontánou - to všechno zapříčinilo, že tento skromně tvářící se snímek svojí hodnotou převýšil většinu filmové tvorby 21.století...100%!
Obvyklí podezřelí (1995)
Jeden z mých nejoblíbenějších mysteriózních filmů. Finální scéna mi prostě vyrazila dech. "A pak.....zmizel....."
Telefonní budka (2002)
Tak tohle byl nářéz! Psychycky velmi náročný snímek se strhující atmosférou, u kterého vám ztuhne krev v žilách.
Trainspotting (1996)
A důvody proč zrovna 5 hvězdiček? ... žádný důvody nejsou...
Memento (2000)
Nejoriginálnější a nejlépe promyšlená detektivka, kterou jsem kdy viděl. Možná trochu horší orientace v ději, ale to se dá smáznout opakovanou projekcí...5 hvězdiček na plné čáře, a kdybych jich mohl dát 10, tak jich dám 10. Na tomto filmu není co vytknout, i kdybych se v tom šťáral hodiny a hodiny.
Leviatan (2014)
Nemám slov. Čirá frustrace. Pokud Zvjagincev nežije v exilu, tak nechápu, jak mu tohle vůbec v Rusku mohou tolerovat.