Recenze (230)
Šógun (2024) (seriál)
Veľmi a všetko! Tento seriál je viac o politike ako o podrezávaniu krkov a tak to má byť.
Moje tlustá řecká svatba 3 (2023)
Tak nejak všetko na silu a veľmi blízko trápnosťi
Ripley (2024) (seriál)
Visual masterpiece! Na všetky zábery sa pozerajte ako na čiernobielu fotku a budete uchvátení.
Tokyo Vice - Endgame (2024) (epizoda)
V záverečnej časti sme asi očakávali viac boom boom bang bang ale tento diel bol viac o "politike". Skvelý seriál. Už teraz mi chýba.
Boží ruka (2021)
Krásne teatrálné. Krásne smutné.
Tokyo Vice - Consequences (2024) (epizoda)
Finále bude veľkolepé!
Oppenheimer (2023)
Veľmi pútavo natočené. Naozaj skvelé herecké výkony.
Tokyo Vice - Illness of the Trade (2024) (epizoda)
Pecka. Doprdele musím čakať další týždeň..
Zmrzlá planeta - Série 2 (2022) (série)
Toto by mali vidieť všetci a zamyslet sa či každý den potrebujeme jesť mäso, 4x letieť ročne na dovolenku, či dávať peniaze na obrovské výletné lode, či si kupovať vždy niečo nové aby sme pre našich detí ešte niečo z tejto krásnej planéty zanechali
Jeden den (2024) (seriál)
Skvelý playlist !!!