Recenze (28)
Dívka odjinud (2010) (seriál)
Nějak mě to v první sérii zaujalo, tak jsem se na to začala dívat, až do konce. První série - O sukubě, která se snaží poznat fae a svůj druh a nachází své přátele. Druhá - O poznávání své matky. Třetí - Spíše o otci. Čtvrtá - Konečně našla pravého otce a ztratila svoji nejlepší kámošku.
Pár nenormálních aktivit 2 (2014)
O proti jedničce je to slabší a více erotických scén. Hodnotím 2 hvězdičkami, ale je to mezi 2-3.
Slepičí úlet (2000)
Film jsem viděla 2x a stále si pamatuji ty dojmy z mala.
Mejdan v Las Vegas (2008)
Ujetá a bláznivá komedie, docela dost vtipná a zabila moji nudu. Bravo. :)
Veronika se rozhodla zemřít (2009)
Ten konec je nejlepší. Pokusím se, tak zařídit i já. Ten Sarah dabing je ale mizerný. :D
Nebezpečná identita (2011) (seriál)
Proč není 2. série? To prostě musí mít 2. sérii, že přece takhle zakončený, tak nemůže být. :( Jinak bych dala 5 *
Pařba všech pařeb: Poslední kocovina (2014)
Ta uplně poslední scénka -.- no lol. :D
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Sarah tu hraje mrchu, ale jak ji hraje. ^.^
Out with Dad (2010) (seriál)
Ze začátku celkem nuda, ale pak následoval v 2. sérii menší dojem.
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Kdo je roztomilá mačička???? .. já som. :D To se jim povedlo. :)