Oblíbené filmy (8)
Vyvrženci pekla (2005)
Sedm (1995)
Halloween (2007)
Pád do tmy (2005)
Mother's Day (2010)
28 dní poté (2002)
30 dní dlouhá noc (2007)
Uvnitř (2007)
Skvělá podívaná, filmek mi skvěle sednul a jen sem se utvrdil v tom, že se mi vlna New French Extremity (mě osobně se spíš líbí označení Brutality :D) opravdu líbí a fandim jí :) Jako rozhodně to není film pro každýho, resp. spíš je pro hodně specifickou a otrlou část publika, takže jestli do té škatulky nezapadáte nebo nejste vysloveně sadomasochista, tak se tomu počinu vyhněte obloukem. Peklo co se v druhý polovině rozpoutá na tak malým prostoru se jen tak nevidí a scéna s nůžkama alá císařským řezem nadzvedne ze židle nejednu diskutující na maminkovskejch webech :) Za mě plný počet, a jen tak dál žabožrouti :)