Poslední recenze (39)
4 bloky (2017) (seriál)
Tak tohle, je zatím mezi TOP3 co sme kdy viděl.. bylo zde vše co je potřeba a opět sem mírně naštván z toho, že takováhle kvalita, je tak strašně krátká.. Tohle je naprosto geniální věc po všech stránkách a bude hodně dlouho trvat než najdu a jestli vůbec co by bylo lepší :))
Ad Astra (2019)
Tak sem se těšil na Breda a asi sem zklamanej.. Zajimavej námět, který mohl mít velký potenciál. Nevím no, snad je t ok jen můj pocit ale prostě mě z větší části nebavilo a mistama i nudilo..
Orange Is the New Black - Série 2 (2014) (série)
Trošičku sem se bál po perfektní první sérii, ale zklamání zde nebylo. Opět perfektní příběh, perfektní propletani životu a výborné nové postavy tomu dávají ten správný šmrnc.