Recenze (1 013)
Lucifer - Jsou zpět, nebo ne? (2017) (epizoda)
Tradičně začínáme velmi pomalu a pozvolně další sérii. Snad z Lucifera neudělají "komplet" klaďase, přeci jenom je to Lucifer. To by byl celkem zabitý potenciál. Highlight epizody jednoznačně Amenadiel a dešifrování emoji zprávy. :D
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Nikdy by mě nenapadlo, že po znechucení z prvního dílu bych tohle dokokoukala a ještě si to užila! Nečetla jsem si, o čem to bude, takže mě hned první díl naštval... brát si do úst velkolepá díla pana Poea a pak do nich cpát černochy (když vezmu v potaz právě osobnost Poea nebo třeba takovou jeho vlastní kočku... :D ), tak si myslím, že by se pan Poe urazil. Když ovšem pominu tento drobný fakt, že si seriál jen vypůjčuje jména postav a názvy jednotlivých veleděl tohoto velikána a oprostím se tak od vlastního znechucení vůči této velké chybě tvůrců, postupně mě seriál pohltil, aby mě v posledním díle zase nehezky vyplivl. Zrádné srdce a Jáma a kyvadlo jednoznačně nejlépe provedené díly, Černý kocour byl úsměvný... ale ten konec, ach, ten konec... :') promarněná šance, ještě do toho cpát asi nejznámější dílo pana Poea. Když ovšem pominu tyto věci, které mi jakožto milovnici literatury rvou srdce a přehnanou podělanou korektnost, když v každém díle musí být černoch, LGBTQ a podobné novodobé voloviny, opravdu jsem se bavila, jen by mě zajímalo, kde vůbec vzala Carla Gugino, zda svůj podnik provozuje už po staletí, jak je vidno z fotografií od vlivných lidí, nebo jak to s ní vlastně bylo či nebylo.
Spy Kids: Špioni v akci (2001)
2* za nostalgii, před 20 lety jsem se jistě bavila.
Gangy z Birminghamu - Pan Jones (2019) (epizoda)
"Ceiling would be cheaper, brother."
Barbie (2023)
Ano, byla to kravina, ale tak příjemně jsem se už dlouhou dobu nepobavila a Ryan Gosling coby Ken prostě nezklamal a Margot Robbie jsem tu Barbie překvapivě i věřila (i když komentář ve filmu ohledně výběru herečky pobavil :D ) Kenovo triko "I'm Kenough" byl boží detail, bavila jsem se, jak se stylizoval do Sylvestora Stallonea :D a "I'm just Ken, where I see love, she sees a friend~" je oficiálně píseň pro friendzone. A taky první scéna, kterou jsem viděla letos v létě, kdy jsem si řekla, že bych možná Barbie mohla dát šanci a přeci jenom se na ten film podívat. A nelituji. Je to ujeté, je to americké, je to moc, ale taky je to zábava. Finální scéna rozesmála.
Ostrov (2023)
Ale jo, člověk se občas pousmál :D ústřední dvojice mile střelená
Vikingové - Série 2 (2014) (série)
Mnohonásobně lepší, než první série. I když tu protivnou slimáčí princeznu (ano, přezdívka pro Auslag :) ) mohl někdo třeba omylem zabít. Vůbec by mi to nevadilo. Lagertha vévodí ženským postavám, to je myslím jasné. Mnoho bitev, krve, intrik a Krvavý orel jako třešnička na dortu.
Vikingové - Modlitba Páně (2014) (epizoda)
Nejlepší epizoda celé série. Těch pár minut před finišem bylo nejlepších.
Vikingové - Ivar Bezkostný (2014) (epizoda)
Ivar Bezkostný... ok... nebudu se rozčilovat :) čeština může nabídnout mnoho synonym... ale hold překladatelé jsou očividně líní. Raději sleduji v angličtině, aspoň se nemusím tak moc rozčilovat.
Vikingové - Krvavý orel (2014) (epizoda)
Jak z popravy udělat umělecký akt.