Recenze (1 163)
Promiň, jsi ženatý! (1992)
Dvojice Goldie-Martin šlape jak hodinky. A rodiče Goldie, no comment. Je to nenápadný film, dobře napsaný a vše funguje překvapivě výtečně. 4/5
Ajťáci (2006) (seriál)
My jsme tým!
Nečistá hra (1978)
Chevy Chase je fakt komik? Do té doby než se objevil, film měl šmrnc. Goldie parádně (ano!) hrála. Potom přibližně v polovině se do hry už pravidelně se zapojil i Chase, a gagy najednou začali být trapný, na silu a podobně. Bohužel, ten film z velké části pokazil on, scénárista, který po té slávě (scénáristické) se dostal i k herectví. 3/5
Muž, který prochází zdí (1951)
Bourvil malinko to tady už přehání, ale jinak dá se to zvládnout. 2/5
Ve znamení Monte Christa (1968)
Málo známý ale vynikající dobrodružný, komedie i drama. Doporučuji!
Carry On Dick (1974)
Trochu slabší Carry on. Poslední film Sida Jamese.
Výchovný tábor (2007)
Psycho podle skutečné události, natočen ale s citem jako kdyby se jednalo o šampón. 0/5
Bernie (2011)
Naprosto vynikající -i nedoceněný- Jack Black. Originální film, ale ke konci už docházejí nápady. Taky zajímavý McConaughey /v menší roli/. Je to film zvláštních rolí, radost pro některé herce. 3/5
Nokturno (1980) (studentský film)
Depresívní to je, ale okrem ,,tmy,, mě tenhle krátký snímek nic nedal. Cvičný filmeček.
Kdo je tady ředitel? (2006)
Není to klasický Trier, nehledá skandál, je to ,,jen,, nezávislá komedie, atmosférou připomínající tak trochu seriál Kancl (původní). Snad vždy perfektní Jens Albinus, líbí se mi taky ten spor s Islanďany. Trier myslím si natočil to chytře, jen občas třeba se modlit, aby se něco stalo. 3,5/5