Recenze (50)
X-Men Origins: Wolverine (2009)
slabe ako caj
Velké podmořské dobrodružství 3D (2009)
3d ? moje oci hovoria NIE ! Fakt som mal po 30minutach dost, ak ma byt toto technologia buducnosti, tak dakujem, neprosim.. Inak dokument spraveny pekne, lenze vcelku nudne, slo to spravit o dost brutalnejsie - horrorovejsie.
Líbáš jako Bůh (2009)
na tomto pocine sa mi v kine chcelo zvracat. ODPAD !
Zítra vstanu a opařím se čajem (1977)
tak tento film patri medzi moje najoblubenjsie vobec. Presne moja salka kavy, mozem to pozerat snad 10x za rok a stale sa bavim. Vyborny kusok!
Den nezávislosti (1996)
rozhodne to nie je film pre intelektualov ako som ja, ale napriek tomu sa pri tomto emmerichovom dielku vzdy neuveritelne bavim. Vyborne scifi s prezidentom usa na svojom mieste.
Veľký rešpekt (2008)
WTF????
Modelky s.r.o. (1994) (seriál)
pamatam si len ze tam hrala nejaka pekna cernoska :)
Znásilnění (1988)
neuveritelne nudne.. z tohto tematu, slo vytazit ovela viac..
V údolí Elah (2007)
priserne nudne
Moje borůvkové noci (2007)
a kde je pribeh ?