Poslední recenze (327)
Fallout - Season 1 (2024) (série)
Ok, ok, čas si to znovu zahrát. Výborně provedená adaptace.
True Blood: Pravá krev - Série 4 (2011) (série)
Včera jsem se viděla s kamarádkou a probíhalo to asi takhle. Já: "Koukám znova na True Blood a jsem ve čtvrtý sezóně." Ona: "A co se tam děje? Já už si to nepamatuju." Já: "Erik má amnésii a Sookie se o něj stará ve sklepě. Za mě peak, nic dalšího v životě nepotřebuju." Ale vážně, baví mě nejen hodnej Erik, ale i Jessica, Pam, Tara, Jason, Lafayette s Jesusem. Všechny postavy se pořád někam rozvíjej a pořád se něco děje a hlavně ten příběh někam spěje. To se o většině seriálů "o upírech" říct nedá, protože nebývaj o ničem hlubším, než o romanci. Tady je vykreslený syrový svět, jak by byl, kdyby mezi námi skutečně chodili upíři (a vlkodlaci, měňavci, jánevímcovšechno), angažovali se v politice a dožadovali se svých práv.
Irské přání (2024)
Irsko zalité sluncem a dospělý Eragon. Bylo to velmi povrchní, ale já jsem spokojená.