Oblíbené filmy (10)
Osvícení (1980)
Vejdi do prázdna (2009)
matka! (2017)
POZOR - SPOILERY ! Na hodnocení filmu podle CSFD vůbec nehleďte, protože jde vidět, že diváci film vůbec nepochopili a šli na něj jen proto, že bylo u něj označení horor, nejedná se totiž o horor jako takový. Za mě je Mother! nejlepším filmem roku, protože po zkončení jsem nad ním přemýšlel ještě 3 týdny. Film je podobenstvím o 6 tém dnu božího stvoření, spisovatel - bůh, matka - matka příroda, stařec - adam, jeho žena - eva, jejich děti - kajin a ábel, lidé co přicházejí do domu (dílo matky přírody) jsou potomci adama a evy (my lidé). Dům, který všichni ničí je matka příroda samotná a způsob, jak se k ní chováme a dítě narozené v místnosti spisovatele (ráj - odkud samozřejmě bůh vykázal adama a evu po zničení tzv. zakázaného ovoce) je symbolika Ježíše. Když se pod "navštěvníky" podlomí kuchyňský dřez a začne stříkat voda, jedná se o podobenství potopy, které spláchlo lidstvo. Opravdu Aronofsky mě tímhle filmem zcela uvařil a nic takového jsem snad nikdy nezažil.
Potomci lidí (2006)
Čarodějnice (2015)
Horizont události (1997)
Zabití posvátného jelena (2017)
Slunovrat (2019)
Climax (2018)
Film, na který se dlouho bude zapomínat. Neskutečná práce s kamerou. Výborně vybraní herci a k tomu perfektní hudební selekce. Od poloviny filmu pak solidní halucinace. Ufff, tohle je hodně silné sousto.