Oblíbené filmy (10)
Osm hrozných (2015)
Smrt ve tmě (2016)
Hon (2012)
Noční zvířata (2016)
Uteč (2017)
Nespoutaný Django (2012)
Whiplash (2014)
Tahle země není pro starý (2007)
Javier Bardem tu bol pre mňa jednoznačne stredobod pozornosti. Rolu psycho-profi vraha zvládol bravúrne, ale tým nechcem povedať, že Josh Brolin zahral svoju o niečo horšie. Pri niektorých sekvenciách filmu som sa do toho vžíval tak na plno, až mám pocit, že som občas prestal dýchať. Niekedy mi 2 hodinová stopáž filmu už vadí, tu by som zvládol kľudne dlhšiu. Atmosféra v tomto filme by sa dala fakt krájať. Osobne by som povedal, že zápletka bola viac-menej minimalistická, ale bola tak zaujímavo a poctivo odvedená, s toľkými detailmi, že mňa to teda veľmi vtiahlo a bavilo! Budem si to musieť pozrieť znovu niekedy :)