Recenze (33)
Zlaté rybičky (1979) (TV film)
Opravdu,ale opravdu bych se přimlouval za trochu více tolerance.Tato detektivka vznikla v Československu na konci 70. let tak ani nelze čekat nějakou kosmopolitní výpravu.Na tu dobu nadprůměrné!
Muž v osidlech (1973) (TV film)
Výborná a kvalitní detektivka.
Konfrontace (1971) (TV film)
Musím se připojit,Jiří Sequens to zvládl výborně!Člověk se opravdu cítil jako v New York City.
Milionová láska (1988) (TV film)
Náhodou to není zase tak špatné,mě se to líbí.
Mezi nebem a zemí (1958)
Náhodou,mě se ten film docela líbil.Je jasné,že to není nic světoborného,ale když to porovnáme s těmi dnešními slátaninami tak ten film určitě obstojí
Salvador, sedmnáctého března krátce po páté (1982) (TV film)
Z dětství si tuto inscenaci pamatuji.Bylo to podle skutečné události.V Salvadoru unesli holandské nebo belgické novináře,ale taky nevím přesně.
Moje Praha (2002)
Mám moc rád pana profesora Vávru.Osobně míním,že tento talentovaný a uznávaný PAN umělec vtiskl věčnou pečeť svého mistrovského umění do dějin československé kinematografie.Samozřejmě netvrdím,že se vždy choval správně a charakterně,ale mimochodem kdo z nás ano?PANE VÁVRO,MOC SI VÁS VÁŽÍM!
Hostinec U létavého draka (1971) (TV film)
Také mám ten dojem,že tehdejší televizní tvorba byla na slušné úrovni.Samozřejmě,že všechno ne,ale dost věcí se povedlo.
Luzie, der Schrecken der Straße (1980) (seriál)
Správný seriál,který byl správně a exoticky západní.Tedy,jak se žije v NSR.Seriál mého dětství,ach jo,jak jsem se touzil do NSR podivat!!
Neporažená armáda (1938)
Vzhledem k tomu co po Mnichovu následovalo vyšel tento film úplně na prázdno s křečovitou příchutí,která ještě navíc řádně zhořkla.