Recenze (17)
Válka o planetu opic (2017)
najkrajší a zároveň najsmutnejší film, ktorý som tento rok videla. Skončila sa ďalšia séria opíc... opice zostanú silné...
To (2017)
keby mám 12, tak dám tomu *****. čakala som od toho viac, možno to však bolo spôsobené všadeprítomnými reklamami. Som sa zbytočne namotala, napriek tomu si však dvojku určite nedám ujsť :) ale úprimne, kniha bude určite najlepšia, mám ju nachystanú na dlhé zimné večery. King je jednoznačne king.
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
keby som mohla, dam aj 20 *********
Logan: Wolverine (2017)
4. hviezdu som nedala kvôli tomu, že už žiadny ďalší Wolverine nebude...
Jurský svět (2015)
sklamalo ma to úúplne. Pri hlavnej hrdinke som mala pocit, že je robot, dialógy ako na strednej v ochotníckom divadle, nikto ani brvou nepohol. Chýbali tomu nejaké vtipné momenty... možno len keď si tie vtáky prehadzovali asistentku zo zobáku do zobáku a potom ich aj tak všetkých zjedol ten veľký z nádrže...
San Andreas (2015)
pri sledovaní tohto filmu som mala pocit, ako keby som videla 7 ďalších v 1. Predovšetkým to bola Sopka, potom trošku aj z 2012. Ale efekty boli na jednotku.
The Runaways (2010)
hudba, hudba a znovu hudba - neskutočná... zažiť si čaro tej doby na vlastnej koži - na nezaplatenie. Čo by som dala za to, keby som sa aspoň na jeden deň mohla ocitnúť v ich koži. júú za soundtrack dávam 28 hviezdičiek, príbeh, čo už, ale myslím, že dievčence to dali :)
The Canal (2014)
Už dávno sa mi nestalo, aby som pri filme kričala. Teda vlastne nikdy. A teraz? Trikrát. Vrele odporúčam. Ešte to aj zle skončilo, žiadny happyend, ale hotová tragédia. Tak teraz si pustím Dr. Housa na upokojenie a môžem ísť pekne spať :)
Soudce (2014)
krásny film. Jednoducho krásny. Začala som ho pozerať kvôli obsadeniu, na začiatku som sa dobre bavila no a potom, po sudcovom obvinení sa začal odvíjať príbeh plný bolesti, hnevu, ľútosti, odpustenia... Doporučujem každému.
Pořád jsem to já (2014)
krásny film, ale zároveň veľmi bolestný.