Recenze (36)
Princezna ze mlejna 2 (2000)
Mnohem horší než jednička po celkové stránce. Doufám, že Z.Troška nenatočí ještě trojku.
Princezna ze mlejna (1994)
Na této pohádce nejvíce oceňuji písničky. Děj je se docela vleče, ale naštěstí postava čerta a vodníka dává docela slušnou zábavu.
Kód Navajo (2002)
Válečný film, na který se velmi rád podívám znovu. Jedná se o klasický válečný film, který krásně ubíhá a neustále rozvíjí příběh.
Nemocnice na kraji města po dvaceti letech (2003) (seriál)
Příliš velké zklamání. Nedůstojné "pokračování " první série. Jaroslav Dietl se musí obracet v hrobě. Bylo by rozhodně lepší nenatočit nic a za ty peníze nakoupit jídlo pro děti do Afriky nebo věnovat našemu zdravotnictví.
Žena za pultem (1977) (seriál)
Hodně agitující film pro komunistický blahobit. Kdo tu dobu prožil, tak se dnes pousměje a ti druzí jsou doufám dost inteligetní, aby jim bylo vše jasno. Z druhé strany je třeba vidět, že J.Dietl to napsal způsobem takovým, aby cenzura byla minimální a přesto všem(ti co samozřejmě chtějí) bylo jasné včem vlastně žijí. A ze třetí strany se jedná o příběhy ze života, ne moc složité a nelze v tom hledat nějaký hlubší smysl, ale je to koukatelné a svým způsobem i zábavné.
Země policajtů (1997)
Nudný děj a ospalý výraz S.Stallona tomuto filmu vůbec na kráse nepřidal. S.Stallona mám celkem v oblibě, ale tady ta role mu prostě nesedla. O scénáři se asi také moc nepřemýšlelo. Znovu to určitě vidět nechci.