Recenze (12)
Muž na laně (2015)
jedním slovem: DECHBEROUCÍ !!!! Potilo se mi snad úplně všechno :D
Vyšší moc (2014)
nejvíce co se mi na filmu líbilo byla krajina a lavina, zbytek stál s prominutím za h...o !!!!! Proto dávám za jednu hvězdičku ,film mě dost zklamal , čekala jsem od něj více
To je moje dítě (2013) (TV film)
Nedokážu si představit že bych své dítě svěřila uplně cizí osobě ,nedokážu si představit že bych někdy měla o svě děti přijít.... v takovém to filmu se umím vžít do role matky a otce a trpím s nimi jako bych zrovna přišla o jedno ze svých dětí ...konec dopal naštěstí dobře,což ve většině případů ztracených a unesených dětí takto není.
Dogani (2011)
můj komentář k filmu zněl: že já jsem na to vůbec koukala!!! Nemohu uvěřit že někdo kdo se takto chová k dětem ,bije je a zneužívá ,že mu to jen tak snadno projde. Bylo mi těch dětí nesmírně líto. U filmu prožijete strašně moc emocí
Noe (2014)
moc jsem se těšila až uvidím tento film až jsem koukala i na kinorip a říkala jsem si zkouknu ho pak znova až bude i v dobré kvalitě ...bohužel jsem došla k závěru ,jednou a dost . Byl to film vskutku hezký ,se zajímavým a i napínavým příběhem ale přesto jsem čekala víc a toho se mi bohužel nedostalo ,docela veliké zklamání.
Zpátky do ringu (2013)
Tento film byl pro mě velikým překvapením , příjemná atmosféra,troška napětí, dobré obsazení herců a hlavně špetka dobrého humoru ... co víc si přát , rozhodně dobrá volba na dobře strávený večer u tv :)
Bunkr smrti (2008)
Od začátku jen samá nuda ....myslela jsem že aspoň ten konec mi rozproudí krev v žilách ale bohužel :(, nevím co k tomu více dodat ,pro mě dobrý horor je u kterého se aspoň trošku bojím a cítím napětí ,tady jsem necítila vůbec nic ,dvě hvězdy dávám za pěkný bunkr :)
Bez návodu (2013)
Pro mě byl tento film citovou záležitostí... Jak je životem dáno že i ten největší necita, se umí rozdat , hlavně citově pro svou dceru, kterou mu , dá se říct, seslalo samo nebe. Obdivuhodný příběh o otci a jeho malé dcerušky, kterou musel vychovávat už od plenek, schopný se vzdát jediné věci co kdy dokázal a to dobré kariéry. I přes dost zničující zprávu, vlastně dvě zprávy, se dcerky nevzdá, bude s ní až do samého konce... jen podotýkám, brečela jsem jako želva, proto radím, připravte si kapesníky, protože věřím že ani jedno oko nezůstane suché. Pro mě každopádně za pět hvězd :)
Závod s časem (2013)
Napínavý thriller s Paulem Walkerem plný emocí a lásky ke svému dítěti, právě narozenému, které bojuje , za pomoci otce, o svůj život v přenosném inkubátoru bez proudu. Otec co pro své dítě udělá možné i nemožné, doslova v tomto filmu jde o minuty. Sice film napínavý ale na můj vkus moc zdlouhavý a vleklý, pravdou je že jsem přemýšlela o třech hvězdách ale konec ten mě totálně rozsekal, málem jsem se sesypala za Paula a když už jsem myslela že je po všem a celý film skončí fiaskem, tak mimčo začalo samo dýchat a já se rozplakala úlevou. Proto jsem se rozhodla tomu připsat ještě čtvrtou hvězdu :)
Chata v horách (2012)
Miluji horory ale tenhle film mě opravdu dost zklamal, bylo to o ničem, pro mě dost nudné. Co se docela dobře vyvíjelo do takové půlky filmu skončilo smyšlenou hovadinou o příšerách které ovládala smečka přihlouplých fanatiků, scénář jak z komiksu!!! Za mě jen 2 hvězdičky a to jsem musela přimhouřit očko