Recenze (64)
Focus (2015)
Romanticko,podělávačská,předvídavá polorybí sračička ....
Americký sniper (2014)
Hrdý texaský vlastenecký vydlák, se vydává na dobrodružnou pomstichtivou cestu, kde se znej stane ježte větší blb .....Průměr,skvělí konec...
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Skvělej audiovizualní,šílenej námrd tendle letní blockbuster mně serval chlupy přímo až z podvarlí ..
Predátor (1987)
Jsi raněn krvácíš ,nemám čas krvácet !!!!!!!!
Ztraceno v překladu (2003)
Kurev*ky,pop*či užasnej film ve kterém je spousta věcí neskutečně chytře skryto ,naprosto skvělí Bill Murray a Scarlett Johansson... TOP !
Co děláme v temnotách (2014)
Fajn vtipná oddechovka se super nápadem .. TVAJLAJT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bůh žehnej Americe (2011)
,Proč máme civilizaciI, když už se civilizovaně nechováme“
Equalizer (2014)
Přemek Podlaha se sice obrací v hrobě ,ale film jako celek zaujmu ,a já myslel že Danzel je už za zenitem..
Miluj souseda svého (2014)
Obyčejní příběh který umí správně chytit za srdce ve své obyčejnosti...
Sex Pistols: Děs a běs (2000)
"Byli jsme první lidi co jsi navzájem říkaly k*ndo, otevřeně ,do oči ,a věděli jsme to o sobě, a to taky všichni jsme ,každej sviň způsobem"