Recenze (10)
Pořad (2015) (pořad)
Je to skvelý pořad, ktorý si na streame nikdy nenechám ujsť. Malo by takéto niečo vzniknúť aj na Slovensku. 5*
Captain America: Občanská válka (2016)
Jedna * za Spideyho a druhá za Brühla. Nič viac film neponúkne...
Až tam nezbyl žádný (2015) (seriál)
Trojdielna séria s mrazivou Christieovskou atmosférou, skvelými hereckými výkonmi, prvotriednou zápletkou nemôže dostať odo mňa iné ako päťhviezdičkové hodnotenie. Povinnosť pre všetkých fanúšikov Christie!
Muž na laně (2015)
Zameckis sa vrátil v plnej paráde. Jeho rukopis spoznáte už počas prvých pár minút (ktoré mne pripomínali začiatok Forresta Gumpa). Myslím, že nikto iný by takúto tému nezvládol lepšie, ako práve Zameckis. Skvelý 3D film o nemožnom sne, ktorý sa sa stal skutočnosťou navyše dopĺňa výborná Silvestriho hudba. Záver dychberúci. Na 5* tomu niečo málo chýbalo, ale aj tak ide o zatiaľ môj najlepší tohtoročný zážitok z kina.
Bláznivá dovolená (2015)
Do kina som išiel bez žiadnych očakávaní. Pôvodné Prázdniny považujem za klasiku a jednu z najlepších komédií, takže som jedine dúfal, že to nebude vykrádačka predošlých dielov. Bol som však príjemne prekvapený. Keďže celá séria je postavená na vyložene sprostých vtipoch, ani tento diel nebol výnimkou. Lepšie momenty striedajú slabšie (grcajúca Applegate rozhodne vtipná nebola) ale väčšinou som sa zabával (najlepšia bola kórejská GPS :D). Najlepšou postavou bol samozrejme Chevy, no objavil sa len na pár minút, škoda. Na originál to ani zďaleka nemá, takže 3*
Frigo na mašině (1926)
Hodnotiť to ako grotesku nemôžem, keďže som sa na drvivej väčšine gagov nesmial, len sa tak pousmieval. (Aj keď na scénu s pokazenou výhybkou budem ešte dlho spomínať) Keď mám tento film brať ako dobrodružný, je to už o inom :). Príbeh je napínavý, zaujímavý, výprava na tú dobu úžasná. Ale na Chaplinove nemé filmy to nemá :-) Je to jednoducho film, ktorý, ak by bol natočený dnes ( samozrejme nie ako groteska) bol by rovnako skvelý. 80%
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Tak tento film nikdy neomrzí. Ani sa mi nechce veriť, že tento film natočil sám Lucas (keď sa o to pokúšal znovu v prequeloch, veľmi mu to nevyšlo). Hoci v novších edíciách nové efekty pôsobia rušivo, nikdy nestráca svoje čaro. Vidieť to v kine v roku 77, bol by to nezabudnuteľný zážitok. Jednoznačných 100%
Teorie všeho (2014)
Úžasný životopis úžasného človeka. Keďže som film pozeral ako Hawkingov fanúšik, trochu ma sklamalo, že film je viac zameraný na Hawkingov súkromný život, ako na jeho prácu. Eddie Redmayne (zaslúžený Oscar) a Felicity Jones boli jednoducho geniálni a Jóhannsson stvoril podľa mňa jeden z najlepších filmových soundtrackov vôbec. Film, ktorý ani po druhom pozretí a niekoľkokrát vypočutom soundtracku nestratil svoje čaro. Jednoznačných 5*
Hvězdy nám nepřály (2014)
Tento film ma ani nedojal, ani nezaujal. Neviem prečo, ale všetky postavy ma vyslovene otravovali. Biedny výkon herca v hlavnej úlohe nebolo to najhoršie, čo vo filme bolo. Všetky postavy mi prišli strašne afektované a každou druhou vetou sa ma snažili rozplakať. Neúspešne. Po polovici filmu sa to začalo stupňovať, tak som to ani nedopozeral. 1* za film a 1* za vtip s Jurským Parkom.
Bláznivá dovolená (1983)
Toto je podľa mňa jedna z najlepších, ak nie najlepšia americká komédia. Stačí na chvíľu prestať rozmýšľať a nechať sa unášať touto road movie. Scény so zabudnutým psom alebo mŕtvou babičkou sú jednoducho nezabudnuteľné a nikto iný ako Chevy by ich nedokázal zahrať tak skvele. Proste on je ten typ herca, ktorý patrí do takýchto filmov. Hoci som tento film videl už nespočetne veľa krát, vždy sa na ňom skvele zabavím.