Recenze (174)
Gang (1977)
Toto je naprosto nezajímavý film. Totálně bez šťávy, jako kdyby si autoři řekli: "Musíme udělat nějaký film," a za víkend napsali rychle scénář. Pro mě nuda a ztráta času. Jen ta Delonova přítelkyně mi připomínala Zlatu Adamovskou zamlada - až na tu díru mezi předníma zubama....
Drž hubu! (2003)
Výborná zábava a vzhledem k délce filmu mi ani ten trochu slabší konec vůbec nevadil. Depardieu si střihnul trochu moderního Obelixe a Reno to utáhne na svůj jeden výraz v pohodě. Pro mě dokonce o trochu lepší než Blbec k večeři. "ČTYŘI CHLAPI S PISTOLEMA ... A DVĚ OHROMNÝ BUKVICE, CO SE NA NĚ VRHLI - TAKOVÝ OBROVSKÝ BUZICI. SPRÁSKALI TY ČTYRY CHLAPY A VYSMAHLI I S JEJICH KÁROU...."
Petrolejový princ (1965)
Pokud nebudete tento narychlo splácaný kousek mermomocí porovnávat s knižní předlohou, tak se to dá... rozhodně lepší než míšenka Apanači a Mezi supy.
Čtyři svatby a jeden pohřeb (1994)
Vždy se velmi rád na tento film podívám, protože dokáže i na poněkolikátém shlédnutí pobavit i dojmout. Nedávno jsem šel jednomu kamarádovi za svědka i vzpomněl jsem si na 4 svatby a jeden pohřeb a šel jsem do něj hledat inspiraci pro přípitek novomanželům .... no, k tomuto účelu není film moc vhodný, alespoň v něčem mě zklamal ;-)
Super prohnilí (2003)
Nejslabší díl z celé trilogie, tuším jediný bez záběru na Sacre Coeur, který se vlastně mohl natočit jako samostatný film bez nějaké návaznosti na něco z minulosti (on i druhý díl vlastně zrovna nenavazoval na první). Dávám slabší 3 hvězdy, vzhledem k tomu, že mě to z kraje trochu otrávilo motivem Reného až po uši v obrovském dluhu, následně jsem bez nějakého většího zájmu sledoval, jak to vlastně dopadne - prostě mě to nevtáhlo do děje. Ta loupež v bance s pohazováním výbušnin dle návodu byl snad vtip, ne? Mladý zelenáč mi chvílemi připomínal Blbce k večeři a vůbec celý scénář byl tak trochu slátanina. Zidi, Noiret a Lhermitte se snažili, za to děkuji, to je tak ale vše.
Vinnetou a míšenka Apanači (1966)
Prosím, aspoň to předabujte!!!! Nejde jen o "mutujícího" Vladimira Ráže, ale nabrat na všechny mužské vedlejší postavy jen 4 herce byla prostě šílenost. Když třeba Jiří Štěpnička v jednom záběru dabuje 2 herce... asi jim to nepřišlo divný. Tentokrát chyběl Terence Hill, ale asi po padesáté v Mayovce je tam v další roli klaďase Schimanski.... Děj je opravdu nejslabší ze všech westernových Mayovek. Slabé 2 hvězdy.
Prohnilí proti prohnilým (1990)
2. díl není už tak dobrý jako první, pořád jde ale o velmi slušnou práci.
Prohnilí (1984)
Nádherný, velmi příjemný a místy trochu dramatický film s výborně narežírovaným koncem. Ta hodinka čtyřicet uteče jako voda, Prohnilí nemají snad jediné hluché místo. Perfektní hláška: "POTŘEBUJU TUTOVÝ TIP NA KONĚ CO 100 % PROHRAJE. - NIMBUS VE 4. DOSTIHU. JE TO ÚPLNEJ KOZEL"
Velký šéf (1969)
Chvílemi geniální film Ouryho bohužel ale chvílemi trošičku nudí. "Kdo to udělal? - Já - Máš štěstí, že to nebylo schválně - To si pište, že bylo. Těšil jsem se na to od rána. Připravil jsem si pěkně mejdlo, vodičku.... a ono to vyšlo." :-))
Rytíři nebes (2006)
Mé hodnocení bohužel nebude moc korektní, ale já si letecké filmy z I. světový moc užívám a tvrdě jim nadržuji. Takže ač tam bylo trochu patosu, nesmyslů ve vzduchu a několika zbytečných scén, nemohu hodnotit jinak. Jean Reno byl sympaťák, Franco spíš pubertální drzoun, kterýmu to dobře střílí a Henderson správňák, ochranář, který toho ve válce dost zažil. Tito 3 film drží a dovedou do velmi příjemného filmového zážitku.