Recenze (178)
Bourneovo ultimátum (2007)
Vše zvládnuté na jedničku...kamera, střih, a hlavně tuny akce. Bourne se řítí za rozuzlením jako buldog, ale zároveň si nechává tvář realičnosti a lidských emocí. Film, který se asi na okamžik nezastaví...troufám si říct nejlepší akční snímek posledních let...
Shortbus (2006)
Dílo zůstalo nepochopeno, chápu nahotu a erotiku na hranici pornografie jako prostředek k vyjádření něčeho..chápu nadsázku...ale tohle??nepochopil jsem..
Univerzální voják: Zpět v akci (1999)
Univerzálně natočená volovina...
Double Team (1997)
Hvězdičku za Rodmana (sranda chlápek), Hvězdičku za Rourkeho a za toho dalšího taky hvězdičku..a dál bych se s tím necrcal...
Maximální riziko (1996)
Pohodovej ačňák...víc než Van Damme mě tentokrát dostala Natasha Henstridge o:))
Náhlá smrt (1995)
Jeden ze dvou filmů Van Damma na které jsem byl donucen jít do kina...nebylo to špatné..i když je to děravé, hloupé absolutně nefungující a špatně zahrané béčko, jestli se to tak dá říct...Každopádně záměna s brankářem Pittsburgu je prima o:))
Živý terč (1993)
Tady už to voní trochou talentu a filmařského kumštu, jenž sebou přinesl John Woo. Akčně slušné ale stále jen slušné..
Dvojitý zásah (1991)
Jeden nosí hedvábné spodky druhej je drsnej jako šmirgl...Van Damme in double pack...Bolo Yeung nesmí jako záporák chybět....
Lví srdce (1990)
"Já jsem vsadil na něj na Atillu...To si vsadil špatně"...i po letech hustý o:)))
Cyborg (1989)
Van Damme ve filmu ve kterém se něco i děje??nevidané..