Recenze (494)
Kosti a skalp (2015)
Skvela kombinace westernu a hororu s paradnim Russelem a povedejma detailama chovani postav.
EXODUS: Bohové a králové (2014)
Dokonale natočena teroristická propaganda. Mělo se to jmenovat Exodus : Terrorism Origins ;-D
Strážci Galaxie (2014)
Tak takhle jsem se dlouho nepobavil ;-)
Charlie musí zemřít (2013)
Dosti divnej film kde se postavy chovaj občas úplně nelogicky. Ale co na plat, bylo to zas celkem zajímavý + herecký výkony dost na úrovni.
Na život a na smrt (2013)
Lahůdka typu Black Hawk Down. Trochu prostší, hraná na efekt ale jinak super udělaný. Na tvrďáka, žádný sr*ní ;)
Wolverine (2013)
Tak tohle už je hodně vyčpělý. Bezkonkurenčně nejslabší zpracování X-Men related série.
Elysium (2013)
Super našláplý akční scífko, stojí za to!
Ali (2001)
Je to hrozně dlouhý, až zbytečně. Ali se po většinu času chová jako idiot a na dvě a půl hodiny je to příběhově dost slabý. U posledního souboje se po sobě jen valí jak homoklády a pak jakési finále... podtrženo sečteno průměrné sportovní drama.
Vittra (2013)
Je to tak pitomý až to irituje. Postavy se chovají uplně debilně a dobrý gore efekty to nezachrání. Ztráta času.
Hui hun ye (1995)
Absolutní asijská pecka! Některý scénky sice dementní a klasický přehrávání všudypřítomný... ale něco je dokonalost ;)