Recenze (61)
Revue na zakázku (1982)
Dovolená s Andělem je proti tomuhle holywoodský trhák. Tak trochu podezřívám režiséra, že se těm komoušům chtěl pomstít.
Vítejte v KLDR! (2008)
Krásně se Moraváci předvedli,nebyli o nic lepší než místní. Pokus o dokument.
Bratři (2023)
Brněnská premiera ve Špalíčku 26.10.2023 cca 30 - 40 diváků. Dvě třetiny mladých lidí. Na dvě a něco hodiny co nejvíce informací. Naprosto skvělá hudba a o kousek skvělejší Jan Nedbal. Tomuhle příběhu by svědčily peníze a zpracování od Netflixu na více dílů. Tohle zpracování ale nemá chybu!
Kouzelný kopec (2023)
Naprostý souhlas s uživatelem Slarque.
Není čas zemřít (2021)
Dnes se na to koukám po třetí. Chybí tam žalostně Conneryho a Brosnanova poetika. Na tohle už Bond jednou dojel, a zachránilo ho Zlaté oko. Přitom Casino Royal dokázalo maximálně a dokonale uvést D.C. Je vidět i na Danielovi, že už to není úplně ono. 1.Golfinger, 2.Golden eye, 3. Cassino Royal, 4. Diamond are for ever.
Zamilovaný blázen (1981)
Osmdesátková italská komedie, se skvělým Adrianem a překrásnou Ornellou. Nemá kam.
Ve znamení Tyrkysové hory (1977)
Buď na koksu nebo se dvěma promile.
Temné slunce (1980)
Pan Vávra a jeho prorežimní skvadra: Revoluční rok 1848 Němá barikáda Nástup Botostroj Občan Brych Policejní hodina Noční host Temné slunce Osvobození Prahy Sokolovo Dny zrady I. Dny zrady II
Bakaláři - Šatna (1977) (epizoda)
To Šimpy: to není Vozáb, nýbrž Otto Budín.
Zátopek (2021)
Skvělý Vacláv Neužil. Zbytek je kompars. Takhle se připravit na roli .. Ami go home.