Poslední recenze (266)
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
No ... Shodou okolností jsem se před tím díval na Meg 2 the trench. Efektově i příběhově dost podobně o ničem. Pocity z toho stejné, podívat se a zapomenout. Chyběl mi Indiho humor a šme ale co taky chtít po důchodci nad hrobem. Nuda, nuda a nuda.
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Luxusní animak, který se může směle téměř rovnat Arcane. Ale sledoval jsem to na mobilu a asi to nebylo nejrozumnější protože jsem si musel dávat pauzy z toho blikání a rychlosti atd atd. Na TV či podobně to snad taková zabiracka není ale škoda no. Hodně informací,.akce, atd atd. Hodně zajímavé
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Ty brďo tak jsem se tomu dlouho bránil protože Marvel pro mě je už pěkných pár roků hrozné hovno ale byl jsem mile překvapený. 5* bych tomu nedal ale fakt moc příjemný film, krásně vyvážený a bylo to konečně o něčem jiném než všechny ostatní filmy, které jsou na jedno brdo.