Poslední recenze (4)
Gungrave (2003) (seriál)
*MILD SPOILERS* Gungrave vypráví (skoro celý) životní příběh dvou nejlepších kamarádů, Harryho a Brandona. Od první lásky až do hořkého konce. Za těhle 26 dílů budete mít hlavu až k prasknutí. Postavy budou umítat, ožívat, šílet a proměňovat se k nepoznání. Jedná se o nesmírně atipycké anime, nebo spíše umělecké dílo, na tohle jentak nezapomenete. Nedokáži to v komentáři korektně popsat, chce to esej. Myslím si, že Gungrave každého mile překvapí. Každého, kdo se nelekne pomalejšího buildupu a 2003 animace. Absolutní mustwatch. 5*/5*.
Osvícení (1980)
Po všech strákách kvalitní film, možná více, než všichni tvrdí. V očích celého světa i mých vskutku klasika. Knížku jsem nečetl, proto nemůžu soudit konec plnohodnotně, jako kolega. Nicholson předvedl nadstandardní výkon, obzvláště v obličejových partiích, sami to uvidíte. Opravdový must-see.
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Jeden z nej animáků za hodně dlouhou dobu.Zase se jim povedlo udělat film tak, aby se u něj pobavili děti i dospělí.Musim chválit za absenci tupého amerického humoru a vysokou úroveň.Velice kvalitní storyline, má to pár převratů a překvapení, nejsou příliš předvídatelná.Některé scény vás skoro doženou k pláči.Jsem zvedavý jestli se film docká nezkoněného pokračování.Dávám 5/5. (Jen snad název toho města a filmu mohl být trochu originálnější)