Recenze (3)
Pán času (2005) (seriál)
Velmi zaujimavy serial, ktory ma ale neuveritelne nevyvazene epizody. Kazdy predstavitel doktora priniesol nieco ine, nove a na kazdeho som si postupom casu zvykol. Skoda tych nevyvazenych dielov.
Birdman (2014)
Film som musel pozerat na dvakrat. Zrejme patrim k tej obmedzenej skupine, ktora nechape, za co ze to ma oskara.
Na zdraví (1982) (seriál)
Serial nie je zly, ale neskutocne mi vadila Shelley Long. Kto to s nou vydrzi ten si serial uzije.