Recenze (3 392)
Pád domu Usherů - Jáma a kyvadlo (2023) (epizoda)
Umřel poslední potomek, tak snad v poslední epizodě dostaneme konečně něco jiného.
Pád domu Usherů - Zlatý brouk (2023) (epizoda)
Proč měl proboha tolik dětí? Další díl jak přes kopírák.
X-Men '97 - Krásné oči (2024) (epizoda)
Nasraná Rogue? Hohoho, to si nechám líbit.
Pád domu Usherů - Zrádné srdce (2023) (epizoda)
Přijde mi, že se seriál začíná docela opakovat. Všechno se děje v mustrech vyděných v předešlých dílech.
Pád domu Usherů - Černý kocour (2023) (epizoda)
-"Enhance." -"That also isn't really a thing." Škoda, že to potom zabili tím, že screen opravdu enhancovali.
Stylebender (2023)
Ano, The Last Stylebender je dost zajímavá postava aby utáhle celovečerní dokument. Koukneme se s ním do zákulisí pár titulových fightů, koukneme se na přípravu, ale hlavně se dostaneme k jeho démonům ať už na terapii nebo v lehce vyostřených rozhovorech s trenérem. Zajímavé to bylo a doufám, že v jeho dalším fightu Driscuse sfoukne.
Pád domu Usherů - Vražda v ulici Morgue (2023) (epizoda)
Ta podivná paní to konečně dělá zajímavým.
Pád domu Usherů - Maska červené smrti (2023) (epizoda)
No, nevím. Ukecaná přehlídka rodinných úchylek mě moc nebavila. A to gore finále bylo too much too late.
Šógun (2024) (seriál)
Seriál roku? Dost možná ano.
Šógun - Sen o snu (2024) (epizoda)
Ve svém jádru komorní finále, které je ale krásná tečka za ještě krásnější sérií.