Oblíbené seriály (6)
Můj malý Pony: Přátelství je magické (2010)
Tento seriál je SUPER! Má úplne všetko čo na animákoch hladám! Má skvelú animáciu, postavy sú mi sympatické, hlavne tie hlavné a každá epizoda ma niečim dostala ( Hlavne Twilight's Kingdom. Godammit Hasbro :D ). Seriál je vtipný, dojímavý, zaujímavý a, prekvapivo, má pár akčných scén. A morálky sú dojímavé a, občas, "dospelé". Odporúčam!
Tučňáci z Madagaskaru (2008)
Uznávam, animácia nieje bohvieaká a občas je tam trápny humor. Ale ja tento seriál takmer milujem. Hlavné postavy (tučniaky ;) ) sú velmi vtipné a roztomilé, a úprimne sa mi páčia aj vzťahy medzi nimi, zdajú sa mi zaujímavé. Lemury sa mi velmi nepáčia ( okrem Maurica ) ale majú dobré momenty. :) Seriál je vtipný, často akčný a sú tam aj dojímavé momenty (sú VELMI vzácne, ale o to som radšej, keď tam sú ). Odporúčam. Nie velmi, ale odporúčam. Z mojich vlastných dovodov dávam 5 hviezdičiek
Městečko Záhad (2012)
Gravity Falls je určite jeden z lepších seriálov na Disney Channel. Záhady a paranormálne javy ma bavia, takže tento seriál ma baví tiež. Páči sa mi ako obidve hlavne postavy- inteligentný Dipper a veselá Mabel- sú úplne rozdielní, ale obidvaja sympatickí a majú realistický súrodenecký vzťah ( ano- súrodenci sa možu škádliť, ale stále sa možu mať radi a baviť sa spolu ). Seriál velmi vtipný nieje, ale keď už je vtipný, tak je to super. :D Prekvapivo, tento seriál má aj morálky- jedna epizoda bola o vysporiadavaní sa s nevšímavými rodičmi. Oh, ano, sú tu aj dospelé témy ( aj humorným sposobom, aj vážnym sposobom ), takže toto nieje iba pre deti. Určite tento seriál odporúčam.
Čas na dobrodružství (2010)
Tento seriál ma fakt prekvapil. Na začiatku bol len vtipný a divný... ale ako som pozerala viac a viac epizod, zistila som, že "Land of Ooo" má zaujímavú a temnú minulosť. Je tu aj mnoho smutných momentov, čo je tiež prekvapenie ( Len si pozrite epizodu I Remember You, a SKÚSTE neplakať ) Ale stále sú tu vtipné a divné momenty. ;) Podla mňa velmi zaujímavý a originálny seriál. Odporúčam, hlavne od neskorej druhej série, kde všetko čo je na tomto seriáli super začalo. :)
Pet šhopáci (2012)
Sláva králi Jelimánovi (2014)
Na tento seriál som sa nechcela velmi pozerať. Julien sa mi v Madagaskaroch a v PoM nezdal velmi sympatický, vždy som ho videla ako sebeckého blázna. Ale kedže mám rada Madagascar, rozhodla som sa pozrieť si pár epizod. A prekvapivo... sa mi to celkom páčilo. Lepšie než som očakávala. Za prvé, Julienová osobnosť. Ano, stále je to, ako som povedala, sebecký blázon, ale trochu milší, v prvom dieli napríklad išiel zachrániť svojich poddaných tak trochu z vlastnej vole. Potom vtipy, ktoré ma možno pobavili viac ako tie z tučniakov. Ale to pre mňa nieje doležité. Potom fakt že sú tu občas morálky. Cliché morálky, ale celkom pravdivé a do života doležité. Oh, a nová ženská lemuria postava- Clover. Neviem prečo, ale zdá sa mi, ako keby mala nahradiť Skippera ( Obidvaja sú tajní agenti, ktorí sú príšerne paranodní ). Aj keď mám Marlene z PoM radšej, Clover sa mi zdá viac ako niekto, kto patrí k Madagaskaru. A aj Mort sa mi tu páči viac ako v PoM a trochu aj Maurice. Aj animácia. A má chytlavú úvodnú pesničku ;) ( Nemám rada rap, ale tá pesnička ma celkom chytila ). Stále uprednostňujem PoM, ale tento seriál má asi tak všetko čo má PoM, možno aj trošilinku viac.