Recenze (1 142)
Shardlake (2024) (seriál)
Nudné a předvídatelné.
Opera (2021) (seriál)
1. sezóna - vážně by mě nikdy nenapadlo, že mě bude bavit seriál o baletu - 80%
Promlčeno (2022)
Překvapivě velmi dobré, kompaktní.
Syn (2022)
POZOR spoilery! Hugh Jackman výborný, ale to je asi tak všechno, resp. Zen McGrath zahrál kluka v pohodě, pokud tedy mělo být scénáristické a režisérské vyznění té postavy takové. Zásadní výhrady mám ke scénáři, střihu a režii, protože jsem se ve vyprávění občas ztrácel - často nebylo jasné zda pokračujeme tentýž den, nebo za týden, nebo kdy, pak nám to sice za 30 minut vysvětlí, ale to vysvětlení je tak nepravděpodobné. A odehrává s to v jaké době, když je to v podstatě bez sociálních sítí a bez toho, aby měl kluk v ruce mobil nebo notebook? Ale nakonec se do toho zamíchá nějaký falešný email? Táta měl doba zbraň, ale přeci říkal, že nemá náboje, tak kde je kluk vzal? Táta myslím říkal, že to je brokovnice - zvuk výstřelu nebyl z brokovnice. Mohl bych pokračovat, ale nemá to smysl.
Gentlemani (2024) (seriál)
Ve třetí třetině došly síly i na to, že je to jen čistá zábava a tak k tomu přistupuji.. A konec prostě slabý, odbytý.
Problém tří těles - Meditátor (2024) (epizoda)
Nevím jak je to v knize nebo v čínském originálu, ale překládat Wallfacer jako Meditátor je debilita.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Tahle sérié tak nějak kopíruje Gaussovu křivku.
Jak mít sex (2023)
Byl to Paddy nebo ne?
Donkerbos (2022) (seriál)
Koukatelná jihoafrická krimi série, zajímavé lokace a na televizní zábavu nadprůměrná kamera.
Anatomie pádu (2023)
Taková klasická rádoby psychologická frantíkovská slátanina.