Poslední recenze (182)
Šógun (2024) (seriál)
Jsem až překvapen že Šógun je bravurní seriálovou bonbon letošního roku. Japonskou kulturu miluju a od první chvíle jsem tento počin očekával,a teď po skončení můžu říct že to klaplo a já dostal skvěle odpracovaný příběh plný intrik, krásného Japonska a skvěle napsaných dialogů kdy ten kdo opravdu naslouchá pochopí. Jednu hvězdu dávám dolů za zabití Mariko ikdyž to bylo důkladně odůvodněno 9/10
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Joo jsou to prostě stáří dobří krotitelé,po vydařeném Afterlife tu máme Ríši ledu a ikdyž už to nemá takové grády a tah na branku ,tak pořád můžu říct že jsme se s bráchou dobře bavili,takže lepších 6,5 (možná 7) z 10 uvidím až mrknu znova☺️
Ahsoka - Část 6: Daleko, předaleko (2023) (epizoda)
Tak se nám ukázala nová galaxie,a opravdu to tak působí měl jsem pocit jako bych byl v úplně jiném filmu/seriálu jako by jsem nekoukal na star wars a přitom jsem koukal. Baylan Skoll je víc a víc propracovaná postava s začínám tušit že otočí stranu,opravdu krásná epizoda, chci víc.. 8/10