Oblíbené filmy (10)
Old Boy (2003)
Nejlepsi film za poslednich 5 let :)
Unaveni sluncem (1994)
Láska nebeská (2003)
Apokalypsa (1979)
Leon (1994)
Fontána (2006)
Nádherné a slozite jednoduche nebo jednodusse slozite ? musim videt znovu.
Blade Runner (1982)
Kachní sezóna (2004)
Magnifico !
Matrix (1999)
Whale Music (1994)
krásnééééé