Recenze (43)
Machete (2010)
** za tu spoustu známých tváří...
Plán 9 (1959)
* za nápad se sluneční bombou a neskutečnou přitroublost. :)
Sousoší (2010) (studentský film)
Komentář jindy, dneska sem nějakej moc unavenej. :)
Fatal Failure (2010) (studentský film)
Klady: Pěkné obrázky, fuknkční herci, úderná pointa. Zápory: O něco kratší to mohlo být ještě údernější. U některých momentů by dle mne měla kamera stát trochu jinde než stojí. A štvě mně Mrázův mobil. Nějak mi k členovi speciálních jednotek nesedí. :) A je to přitom jeho nejdůležitější rekvizita! Jako celek to funguje dobře, což je hlavní. A jak já rád říkám: Líbilo se mi to. :)
Počátek (2010)
Plně souhlasím s Tsunami X. Celý film se akorát jen něco vysvětluje a akce je tam naprosto "jen tak"... bez žádného opodstatnění. Originální nápady se sny jsou využity neprosto bez fantazie a povrchně (akorat ten paradox se schodištěm je fajn). Navíc mi to přišlo občas celkem nelogické... A co postavy? Vždyť jsou u filmu to nejdůležitější, obzvláště u takovéhleho... nic. Nic se o nich nedozvíme, žádný vývoj. Prostě nic. Podle mne nevyužitý potenciál nápadu, herců i triků (peněz).
Po přečtení spalte (2008)
Kdyby neumřela Pittova postava...
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Fajn hudba a stylizace. I když té výpravy je pro takovýhle film spíše škoda...
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Snad každá postava se čas od času začne chovat nesmyslně. Někdy skoro na zabití. Logika často skřípe nejen u jejich chování, ale i u příběhu samotného. Pokud ale nemají své slabší chvilky, je většina postav celkem sympatická. Snad až na doktora. Herec příšerným způsobem přehrává a scény se tak zvrhávají v nechtěnou komedii.
Kuky se vrací (2010)
Origininální a technicky parádní ČESKÝ film? UaU! Škoda Svěrákova monotónního přednesu, lehce natahovaného konce (honičky), nedostatečné dynamiky scénáře (nikoliv scén!) a některých prostřihů z reálu. Takhle jen za 4.
Jáma a kyvadlo (1961)
Ve své době to musela být pecka, dneska tak za tři. Ale za těch 50 let stáří jednu hvězdičku přidám.