Recenze (31)
Zabiják & bodyguard (2017)
Už dlouho jsem chtěl vidět nějakou "hloupou" akční komedii a tohle moje přání dokonale naplnilo. Samuel je dokonalý ve všech ohledech. Deathpool to má taky v sobě a tahle dvojka k sobě prostě sedla. Kamera i střih šlapou jak mají, děj odsejpá a vtipy fungují. Za mě 5*
Pidiobři 3D (2014)
Luxusní zážitek. Ještě se mi v sice nestalo, že jsem musel v kině stát na schodech vedle hlediště, ale ani toto nezkazilo zážitek. Nejen že technicky dokonalé (opravdu netuším jak některé záběry mohly natočit), ale i vtipné (Lábus) a roztomilé. Pro mě jasně *****
Zmizení (2013)
Dokonalost sama. Uz dlouho jsem tak napínavou detektivku neviděl. Za mě 10 z 10ti.
Ledové království (2013)
Po dlouhé době zase krásná disneyovka. :-) krásné písničky, vtipný příběh a úžasná animace. Za mě 85%
Enderova hra (2013)
Viděl jsem to ve 2D a proto "jen" 70%. Věřím že 3D by u mě zvedlo hodnocení na solidních 75. Škoda amerického happyendu. Ten vyloženě zklamal. Jinak jsem se opravdu bavil. :-)
Muž z oceli (2013)
Dlouho se nepovedlo že bych se bavil každou minutu filmu. Už se těším na pokračování. 90%
Než si pro nás přijde (2007)
Málo který film a příběh dokáže tak dojmout. Uznávám že pro Freemana mám slabost, ale tohle se vážně povedlo. Pro mě to je krásných 90%
Amazing Spider-Man (2012)
Půl roku jsem to ignoroval a jen díky večeru o samotě jsem to zkoukl. Super! Líbilo. Víc než první pokus.I ten byl velmi dobrý, ale tohle je lidštější, uvěřitelnější a přívětivější. Za mě 85%
Pí a jeho život (2012)
Hned po dokoukání doma 2D. Nádherně barevný a příjemně sebepoznávající a spirituální zážitek. Chvílemi mi sice vadilo že "Richard Parker" vypadá jako umělý a je jasné že je CGI, ale nestálo to za ubrání hvězdičky. Už dlouho předlouho jsem neviděl tak krásný film. A nevadilo mi ani 127 minut (možná proto že to bylo doma). Trochu lituji, že jsem už prošvihl kino. Tenhle film za to stojí. za mě: 95%
96 hodin: Odplata (2012)
Proč? Opět stejná písnička. Dvojka je velmi chabou náhražkou jedničky. Jedním slovem? Plytké. Nedodělané. Odfláknuté. 55% ale jen ze soucitu a z úcty k jedničce.