Poslední recenze (556)
Boy Kills World (2023)
Velice brutální akční řežba, netradičně pojatá se spoustou kreativně zorchestrovaných soubojů a hlavně naprosto se neberoucí vážně. Film vyloženě budí pocit, jakoby jste s partou dobrých kamarádů hráli GTA nebo Mortal Kombat. Na můj vkus to přesto bylo celé až moc over the top a Bill Skarsgård sice kope skvělé, ale já v jeho očích pořád vidím jen Pennywise. Celkově bych ale za víc takovýchto odvážných počinů v kině byl víc než rád.
Ricky Stanicky (2024)
Nikdy jsem nepatřil k nemalé řadě fanoušků komedii pana režiséra. Takový film Blbý a blbější mi třeba přišel jenom extrémně trapný. Po dobrých ohlasech na jeho dramatickou tvorbu a zajímavému obsazení jsem přesto Rickymu Stanickymu dal šanci. No a ten ji nevyužil. Přesto že do toho John Cena dává opravdu vše co v sobě má. Když mu ale scénář, dlouhá stopáž i nevýrazný Zac Efron spíš škodí než že by pomáhali, to se pak ten humor dělá těžko.
Vetřelec ³ (1992)
Třetí Vetřelec je smutným přikládám snahy co nejrychleji natočit pokračování úspěšného filmu bez ohledu na kvalitu scénáře či absenci originálního režisérského pojetí. Nakonec to tvůrcům trvalo podstatně déle než chtěli , ale zato tu máme film, jehož hlavní zvrat poznáte prakticky okamžitě, film, kde budete jen nevěřícně kroutit hlavou nad nelogickým chováním postav a v neposlední řadě film, u kterého s velkou pravděpodobností pochopíte, proč ho jeho režisér David Fincher ze srdce nesnáší.