Recenze (757)
Guardians of the Galaxy: Uncovered (2014) (pořad)
Krátký dokument, který se zabývá původem Guardians a také rozhovory s herci a tvůrci. Nic výjimečného, ale fanoušky potěší.
Památkáři (2014)
Rozhodně ne špatný film, jen mu chybělo trochu něco víc, co by vás vtáhlo do děje. Ale měl své dobré momenty a Cate Blanchett je roztomilá :)
Se Eu Fosse Você (2006)
Velmi pohodová brazilská komedie, se sice ne příliš originální zápletkou, ale s velmi příjemným zpracováním a hlavní dvojicí.
Ruka v rukávu (2014)
Hodně absurdní komedie, která pobaví, ale nezanechá nějaké větší stopy.
Merlin (1998) (TV film)
Kvalitní televizní film, i když efekty byly občas opravdu až směšné a stopáž také nebyla ideální. Navíc mě nějaké části nebavily, ale celkově se jedná o dobrý film. Miranda velmi přesvědčivá, jen škoda, že tam neměla také větší prostor Helena Bonham Carter, ale i za tu malou chvíli, co tam byla, si dokázala ukrást prostor pro sebe.
The 7.39 (2014) (TV film)
Velmi příjemný film. Chvílemi veselý, chvílemi pochmurný, ale originální a dobře natočený.
Nepřítel (2013)
Ze začátku to vypadá jako průměrné drama, ze kterého se vyklube zajímavé mystery. Ke konci to ale opět trochu ztrácí dech a vůbec nevím, co si o celém filmu mám myslet.
Smrt si říká malárie (2013) (TV film)
Velmi silné téma. Film je sice občas trochu předvídatelný a neoriginální, ale vévodí mu Hilary a Brenda, které jsou naprosto úchvatné.
Sousedi (2014)
Taková blbůstka, která ale zaručeně pobaví. Mě ale asi víc bavil Efronův předchozí počin, That Awkward Moment, i když Neighbors jsou obecně lépe přijímáni. To nemění nic na tom, že se u tohoto film zasmějete, i když nějaké super vtipné momenty nečekejte. Přesto se pár hlášek najde a Rose Byrne je výborná.
Sprosťárny (2013)
Očekával jsem nějakou hodně sprostou komedii plnou sexu, ale přitom to bylo úplně jinak. Byla to spíše taková milá komedie, na které byl nejlepší malý Chaitanya. Skvělá oddychovka.