Recenze (5)
Volný pád (2013)
taky jsem se třásla, podívala a jsem na-roztřesená... jen nevím, jestli to není jen tou hezky uchopenou romantikou... možná v podstatě díky hezkým klukům... zajímal by mě názor někoho z LGBT komunity.
Rodina je základ státu (2011)
Postoje a postupy člověka, který se "od přirození" nepovažuje za hazjla, spíš za toho, kdo má správně nastavenou "morálku", ale neumí říct ani na hajzlovinu NE - podle mě výborně vystižená životní situace mnohých z nás. Na druhou stranu me rušila spisovná mluva v rodině + idylka do puberty se deroucích sourozenců. Každopádně chápu motivaci režiséra a je fakt, že na ten film myslím od shlédnutí, cca měsíc, často. (+ hláška roku: Kde jsou? Kam jdou? - připosovaná mnou paní Babčákové).
Casablanca (1942)
Konečně po shlédnutí pochopila, proč pro Američany kultovní: idea USA jako spasitele světa bude asi jednou z nejsilnějších am. tradic. + všechny postavy od hlavních po portýry sršící vtipnovtipnými replikami v každou denní dobu = docela zklamání a ujistějí, že USA kulturu nemůžu nazřít...
Kawasakiho růže (2009)
Jak jen to hoši dokáží, udělat film s tak silným tématem, tak plochý, odcizený, nudný? Kam se podělo umění folmového dramatu, které vtáhne diváka do svých hlubin...? Ach jo...
Agatha Christie's Poirot - Pět malých prasátek (2003) (epizoda)
Dle mého... se tady povedlo navodit správnou atmosféru "letního uvolněného napětí". Škoda, že vynechali poměrně závažnou "stopu", která tu atmosféru doplňuje - OBRAZ. Opravdu škoda, neb jak hezky by s obrazem a s odhalováním pachatele zločinu dalo pracovat...