Recenze (27)
Mothers & Daughters (2012)
Nuda. To môžem ísť rovno do posilňovne.
Addams Family XXX: An Exquisite Films Parody, The (2011)
Reakcia na sskrblik: Aké deviantné scény? Napovedz mi. Príjemný a nenáročný film. :) Nina Hartley má stále šmrnc.
Mladý Indiana Jones (1992) (seriál)
Ako malý chlapec som tento seriál miloval. Na tú dobu a na môj vek to bolo niečo fascinujúce. Kto by nechcel byť mladým Indiana Jonesom? :) Vrelo odporúčam.
Sunday (1997)
Byť nezamestnaný je naozaj ťažké. Film je deprimujúci. Herecký výkon Hercule Poirota je vynikajúci.
Hněv Titánů (2012)
Film, ktorý sa nemal natočiť. Spôsobuje jazvu na duši. Ten premárnený čas, ktorý sa už nikdy nevráti. Škoda ho.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Po Pánovi Prsteňov 2 a 3 je Hobit 3 úplná nuda. Kvantita na úkor kvality a času. Naťahovanie deja do krajností. Klišé a detinskosť.
Jurský svět (2015)
Film o dinosauroch bez dinosaurov. Koľko záberov bolo na tie "milé" príšerky a najmä na "nováčika" ? ... Celý film sa dá zhrnúť do traileru, ktorý je lepší ako samotný film. Viac dinosaurov ako v trailery neuvidíte a ani samotnej akcie.